Accueil > l'Université > Recrutement > Enseignants > RECRUTEMENT DE CHARGES DE COURS VACATAIRES

RECRUTEMENT DE CHARGES DE COURS EN ANGLAIS RENTREE 2016

dernière mise à jour : 04/07/2016

LE CENTRE DE RESSOURCES EN LANGUES (CRL) DE L'UNIVERSITE D'EVRY VAL D'ESSONNE,

RECRUTE DES CHARGES DE COURS EN ANGLAIS

POUR LA RENTREE 2016/2017

Several visiting English teachers (vacataire status) are needed for students studying different subjects, in Humanities ans Sciences - starting early-mid september 2016.

One specific field in need is English for computer science (MAGE) students.Teaching English for Computer Science students requires a broad and general interest in the fied of new technologies and innovative solutions / devices / gadjets. For this field, is also important to know how to prepare students for the Toeic.

Les personnes intéressées peuvent envoyer lettre et CV, soit par courrier (adresse indiquée en bas de page), soit par courriel à :

Monsieur Frederick GOODMAN, Directeur du Centre de Ressources en Langues - bureau B318 goodman@univ-evry.fr

ou

Madame Josiane COLAS, Secrétaire du Centre de Ressources en Langues - bureau B315

secretaire-crl@univ-evry.fr